Välkommen till CelebCity!

Hej och välkomma till CelebCity!

Jag som skriver i nuläget heter Dennis och kommer publicera diverse artiklar på den här bloggen. Jag skriver för att jag tycker det är kul och för att ha det här som ett projekt. Jag tar gärna emot feelback och förslag på artiklar från er för att göra sidan bättre.

Personerna på bilder som publiceras här är inte har inget med artiklarna att göra så vidare det inte är någon kändis.
 
Allt som skrivs i den här bloggen är påhittad och gjort för att vara underhållade, om någon känner sig träffad är det bara att skicka mail till mig! Jag hoppas ni som läser det tar allt med en nypa salt och forsätter vara glad. Ha en trevlig läsning!

Kommentarer
Postat av: soffiiiiiie hp3

du är så skojjig dennis :)

2009-07-13 @ 00:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0