Några av snyggast.se:s mest aktiva chattare!

De senaste åren har många chatsidor lagt ner, men en av de få som fortfarande håller sig vid liv är snyggast.se:s chat. Vad som gör att sidan forsätter vara populär beror troligtvis på att sidan bjuder på stor åldersvariation, från 10 till 60 år, och har en så kallad webb-cam på sidan av det. Men vilka är då som hänger här? Vi har träffat några aktiva besökare!


En av krilles favoritbilder på sig själv där han beskriver sig som charmig
och välvårdad.


Namn: Kristoffer Engberg
Snyggast nick: Krille21
Bor: Göteborg
Ålder: 26
Arbete/skola: Jobbar på Maxi
Familj: Flickvännen Anna

Hur länge har du hängt på chatten?
Sen början 2003.

Vad fick dig att stanna?
De söta små flickorna så klart, hehe. Kul att de är så öppna av sig!

Så du tycker om att skriva snusk med barn?
Barn och barn, de har ju minst C75. Men ja, Lammkött är gött!

Någon favorit?
Anna_13 och HotBejbii_93 är två riktiga läckerbitar, riktigt goa att tjöta med!

Vad tycker din flickvän om det här, vet hon något?
Anna_13 menar du? Hon tycker det är “naaaiz” så det är gött!

Är du tillsammans med en 13-åring du inte träffat?
Va? Vi träffas på snyggast!

Okej, tack!


Jag är jämt glad, säger Niklas när vi visar honom bilden.

Namn: Niklas Andersson
Snyggast nick: Platt-niklas
Bor: Järvfjälla
Ålder: 33
Arbete/skola: Plattsättare.
Familj: Fru och två barn.

Hur kom du på dit nick, Platt-niklas?
Haha, det är en kul histora du! Jag hette bara “niklaaaaas” först. Men så skrev en Plåttsättare först när hon skrev fel, och så skrev hon “plåt-niklas! Ha ha ha! Jag har fan inte garvat så mycket i hela mitt liv. Så fick det bli platt-niklas! Roligt va?

Mm… med vad är det som är så bra med snyggast.se?
Humorn! Alla är så roliga! Och sen finns det många trevliga små flickor där med, himla många 12-åringar som stavar lika bra som vuxna män nu för tiden förresten, jättekul att veta hur bra samhället är idag!

Vad tycker din fru om det här, vet hon något?

Lite privatliv ska man få unna sig!

Japp. Tack!

En av jockes bilder på snyggast.

Namn:
Joakim Göransson
Snyggast nick: Anna_13
Bor: Utanför Gävle
Ålder: 17
Arbete/skola: Redigerar bilder så de hamnar på topplistan.
Familj: Bor hemma med pappa och en lillebror.

Varför har du ett tjejnamn som nick?
För att driva med alla jävla snuskgubbar som finns. Sen är det flera tjejer som vill att jag ska redigerar deras bilder när jag skriver att jag har fixat mina själv.

Driva med snuskgubbar… du är inte rädd att dom ska ta dig för seriöst och bli sårade?
Det är mitt mål! Du ska bara veta hur äcklig gifta män som tänder på 13-åringar det finns. Typ du.

Va?
Ja, sånna som dig, fuckface.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Karoline Andersson

HAHA, i lol'd :')

lägga till i favoriter

2009-07-06 @ 01:25:19
URL: http://karriis.devote.se
Postat av: Calle

Vissa människor? föds till att bli hånfulla!!!!de gräver sin egen grav!!!

2012-08-18 @ 11:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0