"Jag tjuvrökte som 13-åring"


Björn Gustafsson funderar länge innan han svarar på första frågan.

Björns karriär gick upp rekordsnabbt samtidigt som han har visat sig vara en bra förebild för ungdomar genom att vänta med alkohol och avstå helt från tobak. När vi frågar honom om hur han ser sig som förebild svarar:
Det är klart man vill vara en bra förebild, men det är inte alltid så jäkla lätt, fattar du? Lett!
Va?
Ja men… Kristian Luuk är ju Lett!

Aha… men han är ju från Estland?
Jaha. Men han är ju inte en något bra förebild direkt för det, säger Björn och gör ett plopp-ljud med kinden.

Björn, är du berusad?
Nej, jag tål alkohol.

Så du har druckit?
Men ja det har jag ju för fan, nu och ända sen jag var 13. Jag har till och med tjuvrökt, den du!

Du sa att din första fylla när du var omkring 20 i TV förut.
Men tror du på det själv eller din n00b!

Så du ljög?
Döh, ja, jag ljög i TV, so what?

Okej, nästa fråga. Du blev känd väldigt fort. Det brukar ju i vissa fall leda till att de försvinner från rampljuset tidigt, är du rädd för det?
Easy get, easy gone. But I’m here to woooon!

Win heter det väl?
Nej. Hej då.

Kommentarer
Postat av: Sofia - One and Only

hahah skön blogg ;D

2009-07-06 @ 15:57:26
URL: http://youdontexist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0