Anna berättar om sin kommande “Best of” skiva.


Anna Book är stolt över sin "best of" skiva.

Hej Anna!
Hej, hihi!

Känner du dig tillräckligt stor för att…
Ditt jävla svin, har du inget bättre att komma med än att kalla mig tjock! Fy fan! Dags att lära sig lite vett kanske, du kan ju börja med att lära dig ditt A, B, C… du är mina tankar… oj förlåt! Hihi!

Kallat dig tjock?
M.

Jag tycker inte du är tjock.
Hepp.

Okej. Vilka låtar kommer med på skivan?
Samba Sambero och ABC.

Bara två? Kommer det släppas som en singel?
Hihi, ja! Nej, det kommer vara en fullprice CD. Jag har ju vunnit Let’s dance faktiskt.

Okej?
Ja, det vet du väl. Hihihi!

Ja, men…
Nej nu ska jag iväg och dansa rumba! Puss!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-07 @ 18:38:14
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0